do kasy suma: 0,00 zł

Masz pytania? zadzwoń:512 111 199 lub 502 420 403Tel stacjonarny: (22) 756 89 12 lub (22) 756 89 15 

Produkt dnia
Grill gazowy Napoleon Prestige PRO 825 RSBIPSS
Grill gazowy Napoleon Prestige PRO 825 RSBIPSS

30 999,00 zł

szt.
Łopatka do obracania Inox Landmann
Łopatka do obracania Inox Landmann

42,50 zł

Nóż Inox Landmann
Nóż Inox Landmann

35,00 zł

Grill Gazowy Broil King ROYAL 320
Grill Gazowy Broil King ROYAL 320

2 499,00 zł

Grill gazowy Napoleon  Rogue 365 PK
Grill gazowy Napoleon Rogue 365 PK

2 799,00 zł

Grill Gazowy Broil King Imperial S 690
Grill Gazowy Broil King Imperial S 690

21 799,00 zł

szt.
Grill elektryczny Krampouz Duo K BBQ/Plancha
Grill elektryczny Krampouz Duo K BBQ/Plancha

3 660,00 zł

szt.
Termometr Bezprzewodowy Meater +
Termometr Bezprzewodowy Meater +

459,00 zł

szt.
Termometr Bezprzewodowy Meater
Termometr Bezprzewodowy Meater

359,00 zł

Zestaw do Pizzy Landmann Selection z Łopatą
Zestaw do Pizzy Landmann Selection z Łopatą

169,15 zł

Producenci

Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy na stronie https://dobregrille.pl/zwrot lub poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: biuro@polgrill.pl

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Wschodnia 18, 05-500 Chyliczki, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności zwrócimy Ci niezwłocznie na zasadach wskazanych w regulaminie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: biuro@polgrill.pl lub drogą pocztową na adres ul. Wschodnia 18, 05-500 Chyliczki .

Jeśli nie jesteś konsumentem, odpowiadamy wobec Ciebie tylko do wysokości złożonego przez Ciebie zamówienia, w ciągu roku od wydania towaru. Poniższe postanowienia mają zastosowanie do konsumentów.

Reklamowany towar należy wysłać na adres: ul. Wschodnia 18, 05-500 Chyliczki

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium